marți, noiembrie 18

sweet Rrromanians


Vorba ardeleanului (sau olteanului sau moldoveanului – depinde din ce regiune eşti, iubite cetitoriule) când a vãzut girafa:

“Aşa ceva nu se existã!!”

N-am crezut nici eu cã aşa ceva existã pânã nu am vãzut; am crezut cã e o glumiţã rãsuflatã de almanahe (:D)

Da’ e pe bune…

Rãmâne sã faci un exerciţiu de imaginaţie despre cam-cum ar arãta o damicela alcãtuitã nu din cãrnuri roze ci din astrahan negru şi cretz. Dacã zâmbeşti parşiv înseamnã cã te gândeşti la ce nu m-am gândit eu.

Iar pe craca de sus…mmmmm, în blocul din backdrop se gãseşte miere!!

Nu se specificã dacã un roi de harnice lucrãtoare şi-a fãcut cuib sub casa scãrilor

Sau dacã unul din locatari e un pasionat şi stã cu stupul în balcon

Sau dacã , printr-o conjunctura fericitã, TOŢI locatarii au mãcar un fãgurel, dacã nu un borcan de douã kile din sãnãtosul aliment în cãmarã

Sau…

Mai spune tu:):)

Dar e bine sã ştii cã mai sunt şi români fericiţi; atât de fericiţi cã vor s-o ştie şi alţii

În blocul tau ce se (mai) gãseşte?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu