miercuri, noiembrie 19

STUMBLE !


Un simpatic supliment Firefox. Am spus simpatic ? neah, e de-a dreptul adictiv. După ce îţi înregistrezi preferinţele (i.e. călătorii, muzică clasică, umor, IT, etc. etc.) cei de la Stumble îţi pun la dispoziţie un instrument care te plimbă prin tot felul de pagini foarte interesante în tematica respectivă. O cifră care spune tot (şi un citat de pe home page): Recommended Sites from 6,405,471 members. Şi probabil că această cifră creşte mereu. Pur şi simplu nu ai cum să te plictiseşti.
Instalezi Stumble Upon în câteva secunde şi apoi începi să click-uieşti la capătul din stânga al barei. Paginile care-ţi plac le adaugi la favorite cu Stumble Up sau le trimiţi cui doreşti, tot din bara Stumble, care-ţi memorează adresele de e-mail ale prietenilor. Poţi să socializezi şi să întâlneşti alţi Stumble-fani care au aceleaşi preferinţe, îţi editezi profilul, intri pe chatroom. Eu nu am făcut nimic din toate astea – dar posibilitatea există. Poţi deasemenea să alergi, la întâmplare, după video-uri, imagini, muzică, sau printre paginile favorite ale prietenilor. Chestia e că ai parte de tot felul de surprize plăcute şi de cele mai multe ori de informaţii sau divertisment de calitate. Mai este şi un filtru pentru adult content pentru cine are juniori pasionaţi de călătorii virtuale.
V-am mai spus că sunt încântată ? Ca în faţa unui magazin cu cadouri gratuite. Sau ca la începutul unei vacanţe cu multe proiecte de călătorii. V-am mai spus că e adictiv ? Gata cu postul ! Mă duc să Stumble !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu