vineri, decembrie 4

In Jamaica, la Zamora

De la magazinul de unde cumpar deobicei capuri si gheare de pui pentru familia mea de animalute (si da, e o treaba mizerabila sa le impart portiile dar inca nu sunt convinsa ca hrana uscata sau cea de conserva sunt mai bune )
...deci, din lipsa de material am fost trimisa in Jamaica, la Zamora.
Noi, moldoveni mai mult sau mai putin rasisti; desi as zice ca suntem mai mult practici; am numit Jamaica zona de blocuri in care e o concentratie mare de romi (ati prins subtilul joc de cuvinte?). Unul din blocuri e un monument de opt etaje plin de funigine, cu usile sparte, si multe povesti ciudate spre inspaimantatoare. Chiar m-am dus  cu inima stransa si cu gandul foarte clar "daca vad ceva ce nu e in regula ies  imediat din zona".
Zamora e magazinul ce apovizioneza cartierul si daca va inchipuiti o chestie inghesuita la parterul unui bloc, cu marfuri claie peste gramada si miros de subsol, ei bine va asteapta o placuta dezamagire. Un spatiu larg, luminat, cu rafturi aranjate si cu de toate, cald, placut.
Intra un jamaican de vreo 5-6 ani si cere peste mine o sticla de suc de o anumita marca. " Da' divx aveti?" vanzatoarea stramba din nas si zice "poate dvd vrei sa spui - avem " douazeci de mii e cam mult totusi pentru un dvd asa ca ramanem la suc.
Rasuflu usurata totusi cand ies dintre blocuri. In fata, cladirea fostului tribunal. Asa ii spunem, desi intre timp a mai gazduit o scoala de muzica , un muzeu si acum se scufunda in liniste si paragina, asteptand cutremurul hotarator. Departe, luminile orasului, la capatul unei sosele gratios curbandu-se pe langa parc.

Un comentariu:

  1. Bună Ziua
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea, să ne acorzi un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhisper_com sau un email radiowhisper_com@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

    RăspundețiȘtergere